Pierwszym krokiem do rozpoczęcia współpracy jest spotkanie oraz ustalenie indywidualnej oferty dla Państwa firmy. Po podjęciu decyzji o współpracy podpisywana jest umowa między Państwa Firmą, a naszym Biurem Księgowym.
Komplet dokumentów klient dostarcza w terminie do 10-go następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Możliwy jest również odbiór dokumentów z siedziby firmy po wcześniejszym uzgodnieniu.
Biuro Usług Księgowych wystawia deklaracje podatkowe deklaracje ZUS i inne dokumenty dotyczące działalności gospodarczej i po podpisaniu przesyła terminowo do właściwych Urzędów.
Klient zostaje poinformowany w określonych przepisami terminach o wysokości składek ZUS, podatku i innych informacjach dotyczących prowadzonej przez niego działalności telefonicznie, mailowo.
Dokumenty po zaksięgowaniu pozostają w siedzibie Biura Księgowego i przekazywane są klientom po zamknięciu roku podatkowego i sporządzeniu wymaganej dokumentacji, sprawozdań.
Komplet dokumentów klient dostarcza w terminie do 10-go następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Możliwy jest również odbiór dokumentów z siedziby firmy po wcześniejszym uzgodnieniu.
Biuro Usług Księgowych wystawia deklaracje podatkowe deklaracje ZUS i inne dokumenty dotyczące działalności gospodarczej i po podpisaniu przesyła terminowo do właściwych Urzędów.
Klient zostaje poinformowany w określonych przepisami terminach o wysokości składek ZUS, podatku i innych informacjach dotyczących prowadzonej przez niego działalności telefonicznie, mailowo.
Dokumenty po zaksięgowaniu pozostają w siedzibie Biura Księgowego i przekazywane są klientom po zamknięciu roku podatkowego i sporządzeniu wymaganej dokumentacji, sprawozdań.